Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012


     Ε.Ο.Β.Ε.Α.Μ.Μ.
ΕΝΙΑΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΒΙΟΤΕΧΝΩΝ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ
(ΑΡΙΘ. ΑΝΑΓΝ. 1024/1970)

Κρατύλου 14    104 42  ΑΘΗΝΑ Τηλ.: 210 5138913  5142222  Fax: 210 5138913

Αριθ. Πρωτ.  14522                                 Αθήνα 25/1/2012











       Προς τον
Πρόεδρο του
Εθνικού Οργανισμού Παροχής Υπηρεσιών Υγείας
κου. Βουδούρη Κων/νου

Κοινοποίηση
Πρόεδρο ΟΑΕΕ Κα. Κωτίδου Γεωργία
ΓΣΕΒΕΕ
Σωματεία Μέλη
Κλαδικό Τύπο


Κύριε Πρόεδρε,


Με πρόσφατη νομοθετική ρύθμιση (ΦΕΚ 2456 Β’ 03/11/2011) με τον Ε.Κ.Υ.Π. του Ε.Ο.Π.Υ.Y. προβλέπονται για όλους τους ασφαλιζόμενους και ειδικότερα για τους ασφαλιζόμενους του ΟΑΕΕ όλες οι υγειονομικές παροχές σε είδος και σε υπηρεσίες.
Χαιρετίζουμε την πρόθεση τις ισότιμης πρόσβασης όλου  πληθυσμού σε ένα ενιαίο σύστημα παροχής υπηρεσιών υγείας αλλά διαβάζοντας προσεκτικά διαπιστώνουμε ότι το ισότιμο μεταφράζεται σε ισοπεδωτικό για τους ασφαλιζόμενους. Είναι προφανές ότι όχι μόνο δεν καταφέραμε να αποφύγουμε την γραφειοκρατία αλλά η διαδικασία για τις χρυσοπληρωμένες και πολυπόθητες παροχές είναι φοβερά πολύπλοκες ακόμη και για έναν απόλυτα υγιή άνθρωπο.
Με την παρούσα διαμαρτυρόμαστε εντόνως και δικαιολογημένα γιατί ενώ οι ασφαλιστικές μας εισφορές είναι ογκωδέστατες και εμείς τις καταβάλουμε καθ’ όλον τον επαγγελματικό μας βίο αδιάλειπτα, είτε είναι εύκολο για εμάς είτε είναι αδύνατον, γνωρίζουμε παράλληλα ότι αυτός ο  συμπυκνωμένος κόπος μας, ποτέ δεν πρόκειται να επιστρέψει σε μας, επιπλέον φτάσαμε να μας τρομάζει περισσότερο η διαδικασία για την παροχή υγεία από την ασθένεια την ίδια. 
Συμβάσεις, γνωματεύσεις, επιτροπές και εμείς ενώ έχουμε καταβάλει τις εισφορές μας στο ταμείο, πληρώνουμε ξανά με μετρητά τα φάρμακα ?? τις εξετάσεις ?? τις επεμβάσεις ?? τα αναλώσιμα???
Δηλαδή με απλά λόγια και σύμφωνα με το άρθρο 9, εγώ έχω την διπλή ατυχία να είμαι ασθενής και αφού βρω τον συμβεβλημένο γιατρό και με ενημερώσει για το πότε θα με δει, όταν με δεχτεί, θα μου γράψει τα φάρμακα που σύμφωνα με την λίστα δικαιούμαι και μετά εντός πέντε ημερών η συνταγή μου πρέπει να θεωρηθεί από τον αρμόδιο ελεγκτή γιατρό ο οποίος θα ελέγξει το βιβλιάριο μου και θα συνταγογραφήσει τα χορηγούμενα φάρμακα. Όμως και εκεί πάλι εγώ πρέπει να πάω τις ώρες που ο ελεγκτής μπορεί να με δεχτεί και αφού εγκρίνει την συνταγή μου, τότε να πάω στο συμβεβλημένο φαρμακείο μήπως και βρω την υγεία μου.
Ας υποθέσουμε δηλαδή ότι έχω πυρετό μια Παρασκευή απόγευμα και είμαι αρκετά τυχερός και βρω γιατρό να με δεχτεί την ίδια ημέρα, το ταχύτερο που θα λάβω την αντιβίωση μου θα είναι το μεσημέρι της Δευτέρας. Τι θα πρέπει να κάνω σε σοβαρά προβλήματα υγείας; Να προσλάβω βοηθό διεκπεραιωτή;
Θεωρούμε απαράδεκτο να υποβάλλονται οι ασφαλισμένοι σε μια τέτοια ταλαιπωρία ψυχική και οικονομική .
Σε καμία περίπτωση δεν λέμε ότι όλο το ΦΕΚ είναι κακό π.χ. το άρθρο 6 αν εφαρμοστεί θα είναι θεάρεστο έργο και ζωές θα σωθούν αλλά και χρήματα.
Ο νομοθέτης εστίασε έξυπνα στον έλεγχο και τον περιορισμό της σπατάλης και διαφθοράς στο σύστημα υγείας και καιρός ήταν αλλά κατά τ’ αλλά πότε θα είναι ο καιρός να εστιάσουμε στον άνθρωπο;    
Προσδοκώντας την επαναφορά της πρότερης εύρυθμης λειτουργίας του συστήματος του ΟΑΕΕ , ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την θετική σας ανταπόκριση .


Με εκτίμηση

Ο Πρόεδρος                                      Ο Γενικός Γραμματέας



Αθανάσιος Νικολόπουλος                       Χρήστος Ευαγγέλου