Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2012

Δελτίο τύπου

Αριθ. Πρωτ. 14772 
Αθήνα 1/10/2012 
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 
Η Ενιαία Ομοσπονδία Βιοτεχνών Επισκευαστών Αυτοκινήτων Μηχανημάτων Μοτοσυκλετών, πανελλαδική δευτεροβάθμια αντιπροσωπευτική ομοσπονδιακή επαγγελματική οργάνωση των ειδικοτήτων των ανεξάρτητων συνεργείων πάνω στον έλεγχο, συντήρηση, επισκευή και τεχνική υποστήριξη των αυτοκινήτων οχημάτων , μηχανημάτων, μοτοσυκλετών, απευθύνεται σήμερα στην πολυδοκιμαζόμενη ελληνική κοινωνία , που ενεργό κομμάτι της είμαστε. 
Στη πολύ μεγάλη πλειονότητα οι μικρές και πολύ μικρές καθαρά οικογενειακού χαρακτήρα εκμεταλλεύσεις μας διατηρούνται από αυτοαπασχολούμενους τεχνίτες, που αντιπαλεύουν καθημερινά για οριακή επιβίωση. 
Στη Χώρα μας, πλήρες ιδρυτικό μέλος της Ε.Ε. και της Ο.Ν.Ε., δεν παράγονται αυτοκίνητα οχήματα, ανταλλακτικά, τεχνολογία, τεχνογνωσία, παρελκόμενά τους. Έτσι η μόνη παραγωγική και με προστιθέμενη αξία παρέμβασή μας στον τεράστιο τζίρο της έντονα ανταγωνιστικής αγοράς του αυτοκινήτου είναι η τεχνική συντήρηση, υποστήριξη και επισκευή μετά την πώληση, ήτοι τα ανεξάρτητα συνεργεία των Ελλήνων επισκευαστών, που άμεσα και πρωτογενώς δίνουν δουλειά σε Ελληνικά χέρια, συντηρούν οριακού εισοδήματος ελληνικές οικογένειες, εξυπηρετούν ποιοτικά, αποτελεσματικά και σε εξορθολογισμένο κόστος τις ανάγκες των Ελλήνων καταναλωτών κατόχων και χρηστών αυτοκινήτων οχημάτων. 
Στις μέρες της κρίσης, η σημασία της παραγωγικής αυτής παρέμβασής μας, με την εύλογη διατήρηση και μη αντικατάσταση, αλλά και τον περιορισμό της χρήσης, του εισαγόμενου αυτοκινήτου οχήματος από τον οριακής πλέον οικονομικής δυνατότητας Έλληνα καταναλωτή, αποκτά, πιστεύουμε, ιδιαίτερη αξία. Στην κρίση και τη συγκυρία που βιώνει η Χώρα μας, η μείωση στις πωλήσεις αυτοκινήτων, η μείωση των μετακινήσεων, η αύξηση των καυσίμων, των ανταλλακτικών, των ασφαλίστρων και των τελών κυκλοφορίας, η αποφυγή συντήρησης και αποκατάστασης ζημιών και βλαβών, η μεγάλη αύξηση των κυκλοφορούντων ανασφάλιστων οχημάτων και παράδοσης πινακίδων, η καταχρηστική συμπεριφορά των ασφαλιστικών εταιρειών στις αποζημιώσεις των συγκρούσεων και το διαφαινόμενο έλλειμμα στην άσκηση εποπτικού ελέγχου της πολιτείας, η προφανής οικονομική αδυναμία του καταναλωτή κατόχου και χρήστη οχήματος να ανταποκριθεί, η εκτός κάθε ελέγχου αντιμετώπισης αυξανόμενη ύφεση, έχουν συνέπεια τη δραματικά μεγάλη μείωση του κύκλου εργασιών, αλλά και τη μείωση της αριθμητικής δύναμης των ανεξάρτητων συνεργείων αυτοκινήτων οχημάτων και των απασχολουμένων στον κλάδο. Όπως όλοι οι χειμαζόμενοι Έλληνες, κάθε μέρα μπροστά στους τηλεοπτικούς δέκτες, περιμένουμε εναγώνια μία, έστω μία απλή κυβερνητική ανακοίνωση κατελάχιστης αναπτυξιακής ελπίδας, αμυδρής μικροπροσπάθειας για στήριξη του χώρου μας. 
Αντ αυτού, τις τελευταίες μέρες, καμαρώνουμε αρμόδιους κυβερνητικούς αξιωματούχους να συμμετέχουν σε τηλεοπτικούς διαλόγους, σχολιασμούς και συγκριτικές αναλύσεις μιας γρήγορα και ευρέως δημοσιογραφικά δημοσιοποιημένης , σε χρόνο που κατά πληροφορίες η κυβερνητική λειτουργία σχεδιάζει κατάργηση του αφορολογήτου και νομοθέτηση ενιαίου φόρου 35% στους επαγγελματίες, ελεγχόμενης επαρκούς τεκμηρίωσης και παραγγελμένης στην αλλοδαπή (γιατί άραγε;) μελετητικής έρευνας για τη φορολογική συμπεριφορά των επαγγελματιών στην Ελλάδα μας, να αποδέχονται ως ανήκοντες στην ίδια και ενιαία κατηγορία φοροδοτικής ικανότητας το μεγαλογιατρό της ευγενούς υψηλής πελατείας, τον επαγγελματία παροχής υπηρεσιών σε μεγάλα έργα, τον μεγαλοαγρότη των χιλιάδων στρεμμάτων, με τον ανεξάρτητο αυτοαπασχολούμενο επισκευαστή αυτοκινήτου του παραδοσιακού μικροσυνεργείου της γειτονιάς. Η φοροδιαφυγή δεν ανακαλύφθηκε σήμερα όπως θέλουν να υποδείξουν οι διάφορες θεσμικές και εξωθεσμικές σειρήνες, αλλά αποτελεί σοβαρότατο πρόβλημα στην λειτουργία του σύγχρονου ελληνικού κράτους και της κοινωνίας από την απαρχή της ιδρύσεώς του. 
Η στοχοποίηση ολόκληρων επαγγελματικών και κοινωνικών ομάδων, όταν η Πολιτεία και οι αρμόδιες αρχές της, έχουν αφήσει για δεκαετίες το φαινόμενο να γιγαντωθεί, αποτελεί μια κοινωνικά θελκτική δικαιολογία για την επιβολή των γνωστών οριζόντιων πολιτικών φοροεπιδρομής εναντίον των εύκολων και γνωστών φοροδοτικών υποζυγίων , -των οριακού εισοδήματος αυτοαπασχολουμένων μικροεπιτηδευματιών βιοπαλαιστών που επαπειλούνται με επιβολή ενιαίου φόρου 35% μαζί κι αντάμα στην ίδια κατηγορία με υψηλοαμοιβόμενους επαγγελματίες πελάτες ελβετικών τραπεζών, - των μισθωτών και συνταξιούχων άξιων πελατών μας καταναλωτών. Αντί λοιπόν για τα παραπάνω ανέξοδα και αδιέξοδα ας ασχοληθεί επιτέλους σοβαρά η Πολιτεία με όλες τις αναγκαίες, ολοκληρωμένες και αποτελεσματικές πολιτικές για την πάταξη της φοροδιαφυγής και την δημιουργία ενός σταθερού, αναπτυξιακού, κοινωνικά έντιμου και δίκαιου, αυστηρά λειτουργικού φορολογικού συστήματος. 
Η συντριπτική πλειονότητα των ανεξάρτητων αυτοαπασχολούμενων επισκευαστών δεν θα μπορέσουν να υποβάλουν σχέδια στα επικείμενα προγράμματα στήριξης των μικρών και πολύ μικρών επιχειρήσεων, γιατί δεν θα διαθέτουν ασφαλιστική ενημερότητα. Έχουν σωρευμένες ληξιπρόθεσμες ασφαλιστικές εισφορές. 
Πρόταξαν την εξόφληση της φορολογικής υποχρέωσης. Και ορθώς έπραξαν. Αυτά δεν τα γνωρίζουν οι έγκριτοι καθηγητές της αλλοδαπής. Είναι βέβαιο ότι η φιλότιμη προσπάθεια του πειραματικού αλγόριθμού τους, θα έβγαζε τους εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες ανέργους και εκτός λειτουργίας επιτηδευματίες μέσα στην κρίση, που εξυπηρετούν εμπρόθεσμα τον τραπεζικό τους δανεισμό, καραμπινάτους φοροφυγάδες. Είναι βέβαιο ότι τα χαμένα δισεκατομμύρια ευρώ του πλούτου της Χώρας μας δεν τα καρπώθηκαν οι μικροεπιτηδευματίες. 
Απλά: « Ήθελαν λέει νάναι ανεξάρτητοι επισκευαστές. Σκοτώστε τους!» Καλούμε την Κυβέρνηση να αρθεί στο ύψος των περιστάσεων: -να αναλάβει πρωτοβουλίες για τη στήριξη του κλάδου μας -να εκπονήσει μικρά ευέλικτα εξειδικευμένα προγράμματα κλαδικής στόχευσης στο χώρο μας σε συνδυασμό με ειδικές ρυθμίσεις ληξιπροθέσμων οφειλών ώστε τα μέλη μας να μπορούν να ενταχθούν σε αυτά -να μας καλεί σε άμεση απευθείας διαβούλευση για κάθε θέμα, ζήτημα, ή πρόβλημα στο περιβάλλον δραστηριότητάς μας.

ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ 
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ
Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ  ΧΡΗΣΤΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ